Seneste blogindlæg
![](https://usercontent.one/wp/www.sapera.dk/wp-content/uploads/2024/07/handvaerker-med-telefon-2-300x200.jpg?media=1720784972)
NYHED: Brancheløsning til håndværkere og servicevirksomheder
16/07/2024
Er du håndværker, montør, mekaniker, eller har du et værksted / en servicevirksomhed? Med Sapera kan du digitalisere din virksomhed og administrere dine opgaver på farten – uden at være bundet til en PC. Vores dedikerede supportteam er klar til at hjælpe dig med alt fra implementering til daglig brug af Sapera.
![](https://usercontent.one/wp/www.sapera.dk/wp-content/uploads/2024/06/tidsregistrering-i-Sapera-Min-dag-300x208.jpg?media=1720784972)
“Min Dag” – Tidsregistrering i Sapera i overensstemmelse med lovgivningen
06/06/2024
Saperas tidsregistreringssystem giver butikker mulighed for nemt at opfylde den kommende EU-lov og samtidig effektivisere deres ordrestyringsprocesser.
![](https://usercontent.one/wp/www.sapera.dk/wp-content/uploads/2024/05/webshop-300x179.webp?media=1720784972)
Webshop- og ERP-integration i omnichannel detailhandel
28/05/2024
For at effektivisere arbejdsprocesser og minimere risikoen for fejl er det nødvendigt, at webshoppen har fuld integration med lagerstyrings- og ordrestyringssystemet samt andre relevante ERP-moduler.