Maskinhandlere

Anerkendt i branchen

Vores ERP-løsning til maskinhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.

Vores løsning omfavner de vigtigste elementer, du har brug for

Vores løsning omfavner de vigtigste elementer du skal bruge for at kunne yde en god service overfor dine kunder, og de kan til hver en tid tilpasses således din virksomhed understøttes – både nu og i fremtiden.

Som kunde hos os giver vi dig nye muligheder for at holde styr på din forretning – dine salgsordrer, dine kunder og dit lager.

Maskinhandlere
Historik på maskinen - stelnummer
produkthistorik-maskinhandlere

Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system.

På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Arbejdskort
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.  Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

Tilpasning til bogholder
tilpasset til bogholder

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.

Manglende varer på arbejdskort
genbestilling af manglende varer

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Automatisk kundekommunikation
automatisk kundekommunikation

Når du har solgt en cykel kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed. 

Lønsomhed
benchmarking

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

Trin for trin til en skræddersyet omnichannel løsning

Udviklet i Danmark

Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

lightbulb 3pt 150x150

Omfattende og alsidig funktionalitet

Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over maskinehistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på maskinen.

checkmark streg crs 3pt 150x150 ny

Vi er anerkendte i branchen

Vi har mange maskinhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os.

Historik på maskinen - stelnummer

Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system.

På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Arbejdskort
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.  Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

Manglende varer på arbejdskort

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.

Når du har solgt en maskine kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed. 

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.