Hårde hvidevarer

Hårde hvidevarer

Anerkendt af branchen

Vores brancheløsning til hårde hvidevarebutikker er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgs og dine kunder.

En anerkendt brancheløsning

Vores brancheløsning til hårde hvidevarebutikker er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgs og dine kunder.

Vores løsning omfavner de vigtigste elementer, du har brug for

Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på hele din forretning – både hvad angår dit lager, dine indkøb, dine ordrer og meget andet.

Du kan eksempelvis “reservere” en betaling, således du er sikret pengene ved bestilling af varer, eller udførelser af reparationer. En anden funktion er at der er et ordreflow-modul som sikrer at du kan optimere dine arbejdsgange.

Dine udkørende medarbejdere der udfører service eller foretager reparationer har alle salgsordrer lige ved hånden igennem en app, og kan tilføje timer og forbrug af varer ifm. servicebesøg.

Vi har selv udviklet vores system, og varetager derfor også hele ansvaret for den samlede løsning – hos os skal du ikke være mellemmand imellem flere leverandører.

Historik på maskinen - stelnummer
produkthistorik-vaskemaskine-hårde-hvide-varer

Få de rette informationer eller data koblet på cyklen i dit system.

På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Arbejdskort
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.  Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

Tilpasning til bogholder
tilpasset til bogholder

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.

Manglende varer på arbejdskort
genbestilling af manglende varer

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Automatisk kundekommunikation
automatisk kundekommunikation

Når du har solgt en maskine kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed. 

Lønsomhed
benchmarking

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

Historik på maskinen - stelnummer

Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system.

På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Arbejdskort
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.  Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

Manglende varer på arbejdskort

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.

Når du har solgt en maskine kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed. 

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

Trin for trin til en skræddersyet omnichannel løsning

Udviklet i Danmark

Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

lightbulb 3pt 150x150

Omfattende og alsidig funktionalitet

Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over maskinehistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på produktet.

checkmark streg crs 3pt 150x150 ny

Vi er anerkendte i branchen

Vi har mange forhandlere af hårde hvidevarer som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt  Hvidt og Frit.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.