Henvis Sapera til en kollega
Vi er glade for at du kan lide at bruge Sapera og vi håber at du derfor vil anbefale det til dine kollegaer, der endnu ikke bruger vores system.
Ved at udfylde kontaktformaleren til højre, modtager vi din kollegas oplysninger, hvorefter vores salgsafdeling vil kontakte dem indenfor kort tid.
Vi bruger udelukkende oplysningerne fra formularen ovenfor, for at behandle din henvendelse. Du kan læse mere om hvordan Cloud Retail Systems a/s behandler din persondatapolitik her.
Seneste blogindlæg
![](https://usercontent.one/wp/www.sapera.dk/wp-content/uploads/2024/07/handvaerker-med-telefon-2-300x200.jpg?media=1720784972)
NYHED: Brancheløsning til håndværkere og servicevirksomheder
Er du håndværker, montør, mekaniker, eller har du et værksted / en servicevirksomhed? Med Sapera kan du digitalisere din virksomhed og administrere dine opgaver på farten – uden at være bundet til en PC. Vores dedikerede supportteam er klar til at hjælpe dig med alt fra implementering til daglig brug af Sapera.
![](https://usercontent.one/wp/www.sapera.dk/wp-content/uploads/2024/06/tidsregistrering-i-Sapera-Min-dag-300x208.jpg?media=1720784972)
“Min Dag” – Tidsregistrering i Sapera i overensstemmelse med lovgivningen
Saperas tidsregistreringssystem giver butikker mulighed for nemt at opfylde den kommende EU-lov og samtidig effektivisere deres ordrestyringsprocesser.
![](https://usercontent.one/wp/www.sapera.dk/wp-content/uploads/2024/05/webshop-300x179.webp?media=1720784972)
Webshop- og ERP-integration i omnichannel detailhandel
For at effektivisere arbejdsprocesser og minimere risikoen for fejl er det nødvendigt, at webshoppen har fuld integration med lagerstyrings- og ordrestyringssystemet samt andre relevante ERP-moduler.