Henvis Sapera til en kollega

Vi er glade for at du kan lide at bruge Sapera og vi håber at du derfor vil anbefale det til dine kollegaer, der endnu ikke bruger vores system.

Ved at udfylde kontaktformaleren til højre, modtager vi din kollegas oplysninger, hvorefter vores salgsafdeling vil kontakte dem indenfor kort tid.

Vi bruger udelukkende oplysningerne fra formularen ovenfor, for at behandle din henvendelse. Du kan læse mere om hvordan Cloud Retail Systems a/s behandler din persondatapolitik her.

Seneste blogindlæg

Frustrationen vokser: Butikker kæmper med ineffektive IT-systemer

Hovedopgaven for et ERP-system er at effektivisere dine administrative arbejdsgange, samtidig med at det giver dig indblik i, hvad der fungerer og ikke fungerer, så du kan tage datadrevne beslutninger. Men der er flere og flere butikker og kæder, der oplever, at deres IT-systemer ikke taler sammen. Det fører til manglende overblik, tab af data og problemer med faktureringsprocesser.

lagerstyring med app

Digitalisér dit lager med Sapera App

Digitalisering og automatisering af lagerstyring kan transformere virksomhedens drift ved at optimere processer, minimere fejl og forbedre sporbarhed og kundeservice. I denne artikel vil vi udforske vigtigheden af effektiv lagerstyring og hvordan butikker og kæder på blot få dage kan digitalisere og automatisere deres lagerafdelinger ved hjælp af Sapera Appen.

Digitalisér din servicevirksomhed med Sapera App

Gør arbejdsdagen lettere for både dine servicemedarbejdere og det administrative team. Sapera App er et administrativt værktøj, skræddersyet til montører, mekanikere og udekørende medarbejdere. Denne digitale løsning gør det muligt for dine medarbejdere at dokumentere deres arbejde på farten med automatisk overførsel af data til Sapera ERP-systemet.