Cykelbranchen

Cykelbranchen

Anbefalet af brancheforeningen Danske Cykelhandlere

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Et ERP-system anbefalet af brancheforeningen Danske Cykelhandlere

Vores butikssystem omfavner de vigtigste elementer, du har brug for

Vores butikssystem til cykelbranchen omfavner de vigtigste elementer du skal bruge for at kunne yde en god service overfor dine kunder, og de kan til hver en tid tilpasses således din virksomhed understøttes – både nu og i fremtiden.

Vores brancheløsning til cykelhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.

Cykelbranchen
Historik på cyklen - stelnummer

Få de rette informationer eller data koblet på cyklen i dit system.

På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Arbejdskort
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.  Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

Manglende varer på arbejdskort

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.

Når du har solgt en cykel kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed. 

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

Historik på cyklen - stelnummer

Få de rette informationer eller data koblet på cyklen i dit system.

På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Arbejdskort
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.  Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

Tilpasning til bogholder

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.

Manglende varer på arbejdskort

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Automatisk kundekommunikation

Når du har solgt en cykel kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed. 

Lønsomhed

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

Vi er rigtig tilfredse

“Vi møder mange forskellige udfordringer i vores dagligdag, så derfor er det vigtigt at have et fleksibelt system, som kan favne mange arbejdsopgaver – og det har vi i dén grad fået med SAPERA.

En stor del af vores forretning er udekørende reparationer, og derfor er det fedt at der følger en app med SAPERA, som netop understøtter servicereparationer – det gør det utroligt nemt for os at udføre vores arbejde.

Kort sagt, mine bedste anbefalinger til SAPERA og Cloud Retail Systems.”

Læs mere

Et stor udvalg af cykelforhandlere har sat deres tillid til os

Et stor udvalg af cykelforhandlere har sat deres tillid til os

Vi møder mange forskellige udfordringer i vores dagligdag, så derfor er det vigtigt at have et fleksibelt system, som kan favne mange arbejdsopgaver – og det har vi i dén grad fået med SAPERA.

Ulrik Kluge, Cykel-mekanikeren.dk

Brotorvets Cykler

Vi har brugt Sapera siden december 2020, og vi er rigtig tilfredse med løsningen. Systemet gør vores hverdag meget nemmere.

Rikke Jensen, Brotorvets Cykler

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Udviklet i Danmark

Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

Omfattende og alsidig funktionalitet

Brancheløsningen til cykelhandlere har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over cykelhistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på cyklen.

Vi er anerkendte i cykelbranchen

Vi har mange cykelhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Design Cykler og Jupiter Ekstra.

Brotorvets Cykler

Vi har brugt Sapera siden december 2020 og vi er rigtig tilfredse med løsningen Systemet gør vores hverdag meget nemmere

Rikke Jensen, Brotorvets Cykler

En stor del af vores forretning er udekørende reparationer, og derfor er det fedt at der følger en app med SAPERA, som netop understøtter servicereparationer – det gør det utroligt nemt for os at udføre vores arbejde.

Ulrik Kluge, Cykel-mekanikeren.dk

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Udviklet i Danmark

Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Omfattende og alsidig funktionalitet

Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over cykelhistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på cyklen.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Vi er anerkendte i branchen

Vi har mange cykelhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Design Cykler og Jupiter Ekstra.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Udviklet i Danmark

Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

lightbulb 3pt 150x150

Omfattende og alsidig funktionalitet

Brancheløsningen til cykelhandlere har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over cykelhistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på cyklen.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

checkmark streg crs 3pt 150x150

Vi er anerkendte i branchen

Vi har mange cykelhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Design Cykler og Jupiter Ekstra.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.