Skov | Have | Park
Anbefalet af brancheforeningen for Skov | Have | Park
Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.

Udviklet i Danmark
Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

Omfattende og alsidig funktionalitet
Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over maskinehistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på cyklen.

Vi er anerkendte i branchen
Vi har mange Skov | Have | Park – forhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Motorcentrum og Ingvard Madsen.
Vores løsning omfavner de vigtigste elementer, du har brug for
Vores løsning omfavner de vigtigste elementer du skal bruge for at kunne yde en god service overfor dine kunder, og de kan til hver en tid tilpasses således din virksomhed understøttes – både nu og i fremtiden.
Som kunde hos os giver vi dig nye muligheder for at holde styr på din forretning – dine salgsordrer, dine kunder og dit lager.

Historik på produktet - stelnummer

Få de rette informationer eller data koblet på produktet i dit system.
På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Overblik over timeforbrug på arbejdskort

Ved hjælp af tidsregistrering på arbejdskortene, kan du hurtigt danne dig et overblik over timeforbruget på dine arbejdskort. Det kan trækkes ud på månedsbasis, pr. opgavetype, pr. medarbejder – mulighederne er mange.
App (til iOS eller Android)
Via app’en kan du benytte “Start/Stop” funktionen i forhold til timeforbrug, og nemt danne dig et overblik over timeforbruget.
Manglende varer på arbejdskort

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
App til udkørende medarbejdere

App’en giver udkørende medarbejdere alle deres opgaver/arbejdskort lige ved hånden på deres mobiler. Der kan foretages registreringer – eks. af timer, materialer, billeder, samt der kan færdigmeldes til fakturering.
Lønsomhed

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
Kom godt i gang med Sapera
Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!
Historik på maskinen - stelnummer

Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system.
På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Overblik over timeforbrug på arbejdskort

Ved hjælp af tidsregistrering på arbejdskortene, kan du hurtigt danne dig et overblik over timeforbruget på dine arbejdskort. Det kan trækkes ud på månedsbasis, pr. opgavetype, pr. medarbejder – mulighederne er mange.
App (til iOS eller Android)
Via app’en kan du benytte “Start/Stop” funktionen i forhold til timeforbrug, og nemt danne dig et overblik over timeforbruget.
App’en giver udkørende medarbejdere alle deres opgaver/arbejdskort lige ved hånden på deres mobiler. Der kan foretages registreringer – eks. af timer, materialer, billeder, samt der kan færdigmeldes til fakturering.
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Du kan reservere betalingen for en service eller en vare, som automatisk trækkes fra kundens kort – når servicen er udført eller varen er kommet hjem. På den måde undgår du at “brænde inde” med en vare, eller udføre service du ikke får betaling for.
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Kom godt i gang med Sapera
Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!