Kassesystem

Parkér salg

Hvis et salgs udførelse bliver forhindret i at blive afsluttet, kan du blot parkere salget og åbne det igen senere.

Retursalg

Tag en eller flere varer retur direkte fra kassen. For kæder med flere butikker, kan kunden afleverer produktet tilbage, i en vilkårlig butik.

Tilbudskampagner

Skab skræddersyede rabatter og tilbudskampagner til dine kunder ved hjælp af pristyper og rabatkartotek.

Byttemærker

Der kan nemt udstedes byttemærker under salget. Byttemærker kan scannes for hurtig returnering.

Hurtig ekspedition

Lad dine kunder betale, med deres favorit betalingsmidler. Sapera understøtter alle gængse betalingsformer.

Mobil POS

Tag kassen med hvor som helst på din tablet / bærbar computer. Vores direkte integration til MobilePay POS gør betaling ude i marken smertefrit.

Brugerrettigheder

Begræns hvad hver af dine brugere eller medarbejdere skal have adgang til i Sapera.

Automatisk opgørelse af dagsafslutning

Hav en mere effektiv drift ved at lade Sapera automatisk opgøre din dagsafslutning.

Tilgodebevis / gavekort

Få nemt og hurtigt overblik over tilgodebeviser / gavekort samt deres udløbsdato mm.

Fysiske og digitale kvitteringer

Vælg imellem at printe kvitteringen ud med en bonprinter eller lad kunden modtage kvitteringen elektronisk via mail eller sms.

Depositum / kundeindbetaling

Modtag let depositum / kundeindbetalinger med Saperas indbetalingswizard.

Lagerstyring

Opret og importér varer

Du kan nemt oprette varer og ydelser. Du kan også importere filer med produkter i CSV- eller Excel format.

Kopier varer

Du kan kopiér varer og foretage ændringer uden at det påvirker den oprindelige varer.

Levereandøroprettelse

Hav et nemt overblik over de leverandører du handler med. Så du hurtigt kan genbestille varer.

Skyggekatotek

Sapera importerer data fra førende leverandører indenfor forskellige brancher. Du behøver derfor ikke selv oprette produkter, men kan blot tage dem fra skyggekartoteket.

Opret kategorier

Opret kategorier til dine produkter eller ydelser. Kategorierne styrer selve bogføringen

Søgemærker

Sæt søgemærker / tags på dine produkter. Søgemærker kan bruges til nem filtering i vareoversigten, omsætningsstatistik eller eks. til at give rabat på alle varer med et bestemt søgemærke.

Stregkodescanning via App

Rediger let varer ved simpelt scanning af stregkoden. Sapera Mobile App giver let adgang til vedligeholdelse af dine varer - direkte ude i butikken / lageret.

Statusmodul

Du kan nemt ved brug af Sapera Mobile udfører hurtige og effektive statusoptællinger i din foretning og på dit lager.

Omfattende rabatstyring

Opsæt eks.køb af x antal produkter til en bestemt pris. eller eksempelvis kan 6 produkter sælges for de 4 billigstepris.

Søgefunktion / filtrering

Inde på eksempelvis produktkartoteket kan du nemt filtrere produkter på produktkategori, type, producent mm. Overalt i Sapera kan du frit filtrere på de tilgængelige kolonner.

Min. og maks. indkøb

Tilføj min og maks antal på dine varer. Du kan dermed let danne købsforslag fra indkøbsmodulet. Ved dagsafslutning kan du blive notificeret om varer.

Købsmodul

Optimér indkøbsprocessen ved at anvende købsordrermodulet, der gør vejen fra bestilling til lagermodtagelse mere enkel og effektiv.

Integration til webshop

Forbind nemt sapera med din webshop. Dette giver dig mulighed for automatisk lagerdata synkronisering uanset om et produkt bliver solgt fra webshoppen eller sapera.

Varianter

Tilføj varianter til dit produkt. Dette kunne eksempelvis være forskellige størrelser af produktet sko.

Reservationer

Foretag produktreservationer til dine kunder og få adgang til lageroversigten, der viser antallet af tilgængelige produkter på lager.

Serievarer

Med serievarer kan du spore individuelle serievarer. Fuld overblik over serievarens historik, lager bevægelser, finans posteringer, omkostninger mm. Påmind kunden om at det er tid til service ved eksempelvis en cykel.

Serviceindkaldelser

Efter eks. 1, 4 og 6 mdr. efter salget af serievaren - eller alternativt efter bestemt tidsinterval, kan serievaren indkaldes til service gennem SMS eller e-mail.

x

x

Webshop

Marketing

Webshoppen har en lang række funktioner som kan hjælpe dig med markedsføring af din webshop.

Afslut websalg fra Sapera Mobile

Sapera Mobile App kan let benyttes til at hente de bestilte varer og afsluttet websalget direkte fra Appen.

3. parts integrationer

Integrér nemt webshoppen med 3. parts integrationer som MailChimp, Google Analytics mm. Listen er lang.

Nyhedsbrev

Lad dine kunder tilmelde sig nyhedsbreve. I webshoppen kan du så lave dine egne nyhedsbreve og mailkampagner.

Relaterede produkter

En effektiv måde at skabe mersalg på, er ved vise "relaterede produkter" på webshoppens produktsider.

Google Shopping Feed

Vis dine produkter øverst på Google Søgningssiden, når kunder søger efter deres favoritprodukter.

Indholdssider

Opret selv indholdssider og eventuelle blogindlæg. nyhedssektioner, debatforum mm. til din hjemmeside.

Shipmondo

Integrér nemt din webshop til Shipmondo og håndter fragt og printning af pakkelabels.

Rabatkoder

Opret rabatkoder som du kan bruge sammen med dine markedsføringskampagner på eks. sociale medier.

Kundepoint

Tilbyd dine kunder point for de penge de bruger i webshoppen. Disse point kan indløses til andre varer.

Produkthåndtering

Med en fuldt integreret webshop, har du nemt styr på produkterne. Webshoppen trækker fra lageret og ligger til igen når du udfører salg fra POS.

Integration til webshop

Forbind nemt Sapera med din webshop. Dette giver dig mulighed for automatisk lagerdata synkronisering uanset om et produkt bliver solgt fra webshoppen eller Sapera.

Ordremodul

Individuelle arbejdsgange

Vores ordremodul er helt tilpasset dine behov og arbejdsrutiner, uanset om det er montering, servicereparation eller salg.

Synkronisering

Produkter, priser, kampagner etc. overføres automatisk fra Sapera til Webshoppen. Ligeledes dukker ordre foretaget på webshoppen automatisk op som ordre i Sapera.

Undgå dobbeltregistreringer

Du kan nemt oprette en ordre på baggrund af et tilbud og tilføje ændringer til tilbuddet og undgå dobbeltregistreringer.

Stregkodelæser

Med stregkodescannere kan du nemt og hurtigt indskrive varer eller maskiner.

Vedhæftning af billeder

Du har mulighed for at tage billede af dine reperationer og vedhæfte den til den givne ordre.

Garantireperation / forkoder

Du har mulighed for at afkrydse af: Garantireperation - Max pris - eftersyn mm. Sapera understøtter at nogle reperationer som Om igen, garanti etc. ikke skal belaste kunden. Regningen kan automatisk havne hos leverandøren (garanti) eller intern hos. Dette styres gennem forkoder. Der er mange muligheder for optimering af jeres arbedsgange.

Betalingslink

Send betalingslink til kunden via SMS / e-mail. På den måde kan der ex tages imod depositum - før en større reperationudføres - uden at kunden behøver møde op i butikken.

Kalenderfunktion

Fordel nemt opgaver mellem virksomhedens medarbejdere i kaldendermodulet.

Sapera Mobile

Sapera Mobile tilbyder let udførsel af opgaver - direkte fra den mobile medarbejders app. Direkte fra App'en kan der scannes varerforbrug og evt. slutfakturering mm.

Kunde- og produktoversigt

Hav nemt overblik over kunder samt varer og ydelser igennem salgsordremodulet.

Interne- og eksterne noter

Tekstfelter hvori der kan skrives interne og eksterne notater på ordrerne.

Kunde- og produktoversigt

Hav nemt overblik over kunder samt varer og ydelser igennem salgsordremodulet.

Sapera Mobile App

App-modulet tillader mobil tilgang til arbejdskort / salgsordre.

App til mobile medarbejdere

Med vores iOS og Android app har du Sapera lige ved hånden. Perfekt hvis du er ude at køre, eller hvis din arbejdsplads generelt ikke er på en kontorplads.

Produktoversigt

Med sapera-appen har du hurtig adgang til dit produktkartotek, så du nemt kan sælge dine varer eller ydelser direkte ved kundens hoveddør.

Kundeoversigt

Hav et hurtigt overblik over dine kunder på farten igennem appen.

Brug Sapera - Offline App

Vi har udviklet en udgave af Sapera som virker offline. Vi kalder den Offline app, og den er baseret på Sapera-løsningen, dog i en nedskaleret udgave. Den indeholder de mest “gængse” funktioner du har behov for når uheldet er ude, og dit Internet er nede eller strømmen er gået. Igennem app’en kan du betjene dine kunder stadigvæk, og når din forbindelse til Internettet genetableres, så starter app’en med at synkronisere “offline data” til din butiksløsning.

Udskrifter

Hold øje med nyttig data igennem Saperas udskrifter.

Salgshitliste

Salgshitlisten viser hvilke produkter, du har solgt flest af indenfor en given periode.

Reklamationer

Reklamationer i Sapera, viser alle reklamationer du eller andre kassemedarbejdere har registreret.

Timestatistik

Timestatistik i Sapera, viser alle salg opdelt pr. time.

Købsforslag - min / max

Få en udskrift over Saperas købsforslag. Så kan du selv vurderer hvilke produkter du ønsker at hente hjem fra din leverandør.

Lagerværdi

Lagerværdi i Sapera, viser den samlede værdi af produkterne i dit varelager. Få udskrevet en liste over din lagerværdi, hvor du kan se individuelle produktposter.

I restordre

Hold øje med hvilke ønskede produkter der er i restordrer fra din leverandør og bestil dem hjem lige så snart din leverandør har dem på lager igen.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.