POS

Skab enestående kundeoplevelser med Sapera POS. Optimér de interne arbejdsprocesser, og ekspedér kunder hurtigere end nogensinde før.

Saperas POS-system er skabt til at håndtere det komplekse og dynamiske landskab af digital forandring inden for detailbranchen.

POS-løsning

Skab enestående kundeoplevelser med Sapera POS. Optimér de interne arbejdsprocesser, og ekspedér kunder hurtigere end nogensinde før.

Saperas POS-system er skabt til at håndtere det komplekse og dynamiske landskab af digital forandring inden for detailbranchen.

POS-løsning

Skab enestående kundeoplevelser med Sapera POS. Optimér de interne arbejdsprocesser, og ekspedér kunder hurtigere end nogensinde før.

Saperas POS-system er skabt til at håndtere det komplekse og dynamiske landskab af digital forandring inden for detailbranchen.

Innovativt og brugervenligt kassesystem med omfattende support

Sapera er et intelligent og sikkert kassesystem 

med en verden af spændende funktioner.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Stor fleksibilitet

Vi udvikler kassemodulet i tæt samarbejde med vores kunder. Det er dig, der bestemmer, hvordan terminalen skal se ud.

Omfattende og alsidig funktionalitet

Uanset hvilke integrationer, automatiseringer, rapporter og funktioner du har brug for, er vi klar til at hjælpe. Vi sikrer en effektiv og langsigtet løsning til din butik med fokus på brugervenlighed og individuelle tilpasninger.

Fremtidssikret

Saperas kassemodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Innovativt og brugervenligt kassesystem med omfattende support

Sapera er et intelligent og sikkert kassesystem med en verden af spændende funktioner.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Stor fleksibilitet

Vi udvikler kassemodulet i tæt samarbejde med vores kunder. Det er dig, der bestemmer, hvordan terminalen skal se ud.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Omfattende og alsidig funktionalitet

Uanset hvilke integrationer, automatiseringer, rapporter og funktioner du har brug for, er vi klar til at hjælpe. Vi sikrer en effektiv og langsigtet løsning til din butik med fokus på brugervenlighed og individuelle tilpasninger.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Fremtidssikret

Saperas kassemodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Innovativt og brugervenligt kassesystem med omfattende support

Trin for trin til en skræddersyet

omni-channel løsning

Sapera er et intelligent og sikkert kassesystem med en verden af spændende funktioner.

Stor fleksibilitet

Vi udvikler kassemodulet i tæt samarbejde med vores kunder. Det er dig, der bestemmer, hvordan terminalen skal se ud.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Omfattende og alsidig funktionalitet

Uanset hvilke integrationer, automatiseringer, rapporter og funktioner du har brug for, er vi klar til at hjælpe. Vi sikrer en effektiv og langsigtet løsning til din butik med fokus på brugervenlighed og individuelle tilpasninger.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Fremtidssikret

Saperas kassemodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Skalerbarhed – Et system tilpasset din forretningsmodel
skalerbart Sapera POS

Saperas POS-modul er designet med fokus på skalerbarhed, hvilket betyder, at systemet kan tilpasses og udvides i overensstemmelse med forretningens behov. Dette sikrer, at butikker, butikskæder og værksteder kan håndtere øget volumen af salg og servicering uden at støde på begrænsninger i kassesystemet. Med andre ord vokser systemet med din virksomhed.

Brugervenlighed og nemmere oplæring af nyt personale
brugervenlig Sapera POS

Saperas POS-løsning har en intuitiv og brugervenlig grænseflade, der gør det let for medarbejderne i butikkerne eller værkstederne at betjene systemet. Denne brugervenlighed minimerer behovet for omfattende træning og reducerer risikoen for fejl under brugen af kassesystemet. Administrationsprogrammet gør det muligt at oprette butiksansatte i systemet og konfigurere individuelle kasser til medarbejdere. POS-løsningen fungerer på alle enheder, herunder Windows og iPad. Den fungerer også offline, gennem vores offline app, hvilket er en god mulighed, hvis man bruger den på messer og arrangementer.

Sikkerhed og databeskyttelsesstandarder (GDPR)
sikkerhed i Sapera POS

Med indførelsen af GDPR (General Data Protection Regulation) er sikkerhed og databeskyttelse blevet afgørende og uundgåelige aspekter i virksomhedens drift. Saperas kassemodul er designet med fokus på sikkerhed og overholder de relevante databeskyttelsesstandarder. Vores løsning sikrer, at personlige oplysninger og transaktionsdata behandles forsvarligt og i overensstemmelse med lovkravene.

Understøttelse af forskellige salgskanaler og betalingsterminaler
omni-channel POS understøttelse af salgskanaler

Uanset om du har en traditionel kasse, foretager trådløse (mobil) betalinger eller sælger dine varer og tjenester online, er Saperas POS-system et optimalt valg, hvis du er på udkig efter en løsning, der giver mulighed for fleksible betalinger. Du kan acceptere betalinger via NETS, Verifone, MobilePay og gavekort m.m.

Cloud-løsning med offline funktionalitet
cloud POS-system

Med vores cloud-løsning får du adgang til Sapera POS-systemet når som helst og hvor som helst. Vi præsenterer nu en nyhed: Offline-appen. Den er baseret på Sapera-løsningen, men er en nedskaleret version, der er designet specielt til brug i forbindelse med kasseløsningen. Offline-appen giver dig de vigtigste funktioner, du har brug for, når internettet er nede eller strømmen er afbrudt. Den er også nyttig, når du er på farten eller deltager i messer. Nu behøver du ikke bekymre dig om at miste forbindelsen – vores fleksible cloud-løsning giver dig mulighed for at sælge uden afbrydelser.

MobilePay POS
Sapera POS integration med MobilePay

MobilePay er et betalingsmiddel de fleste af os har kendskab til, og nu er det muligt at håndtere MobilePay i din butik, helt på højde med andre betalingsmidler – brugervenligt for både dig og kunden. MobilePay er et betalingsmiddel der er kommet for at blive, og derfor er det vigtigt at din kasseløsning kan understøtte dette betalingsmiddel. Du skal blot have en aftale med Mobilepay, og så er du stort set i gang. Vi hjælper dig selvfølgelig hvis du har nogle spørgsmål i den forbindelse. Rent praktisk foregår det ved at vi med dine loginoplysninger kan færdiggøre installationen, og efterfølgende sende dig QR-koder, klar til brug.

Brugervenlighed og nemmere oplæring af nyt personale
brugervenlig Sapera POS

Saperas POS-løsning har en intuitiv og brugervenlig grænseflade, der gør det let for medarbejderne i butikkerne eller værkstederne at betjene systemet. Denne brugervenlighed minimerer behovet for omfattende træning og reducerer risikoen for fejl under brugen af kassesystemet. Administrationsprogrammet gør det muligt at oprette butiksansatte i systemet og konfigurere individuelle kasser til medarbejdere. POS-løsningen fungerer på alle enheder, herunder Windows og iPad. Den fungerer også offline, gennem vores offline app, hvilket er en god mulighed, hvis man bruger den på messer og arrangementer.

Skalerbarhed – Et system tilpasset din forretningsmodel
skalerbart Sapera POS

Saperas POS-modul er designet med fokus på skalerbarhed, hvilket betyder, at systemet kan tilpasses og udvides i overensstemmelse med forretningens behov. Dette sikrer, at butikker, butikskæder og værksteder kan håndtere øget volumen af salg og servicering uden at støde på begrænsninger i kassesystemet. Med andre ord vokser systemet med din virksomhed.

Understøttelse af forskellige salgskanaler og betalingsterminaler
omni-channel POS understøttelse af salgskanaler

Uanset om du har en traditionel kasse, foretager trådløse (mobil) betalinger eller sælger dine varer og tjenester online, er Saperas POS-system et optimalt valg, hvis du er på udkig efter en løsning, der giver mulighed for fleksible betalinger. Du kan acceptere betalinger via NETS, Verifone, MobilePay og gavekort m.m.

Sapera-kassesystemet bliver udviklet og opdateret regelmæssigt, hvilket sikrer, at butikker og værksteder opererer i overensstemmelse med de seneste lovgivningsmæssige krav og betalingsstandarder. Det betyder, at du ved køb af Sapera får et system med ekstremt lang levetid.

Vores system giver dig indblik i de spændende udviklinger, der sker i din virksomhed. Med Saperas POS-system kan du generere kasserapporter og en lang række tilpassede analyser, der hjælper dig med at besvare de vigtigste spørgsmål ift. salg, lagerbeholdninger og performance i forskellige butikker.

Kassesystemet er integreret med alle platforme, herunder webshoppen, hvilket sikrer, at salgs-, pris- og lageroplysninger opdateres i realtid på tværs af alle kanaler.

Du har også mulighed for at vælge, hvordan dine lagerbeholdninger vises i både fysiske og online butikker. Ønsker du, at lagerbeholdningen i de fysiske butikker altid matcher lagerbeholdningen i webshoppen? Sapera kan nemt håndtere dette ved at opdatere oplysningerne i realtid. Alternativt kan du også vælge, at din webshop altid viser, at der er varer på lager, selvom der måske mangler varer på det aktuelle tidspunkt, når online besøgende surfer i din webshop. På denne måde kan kunden købe varen online, selvom den ikke er på lageret på det pågældende tidspunkt.

Systemet understøtter oprettelse af kundeprofiler, styring af loyalitetsprogrammer, håndtering af gavekort og oprettelse af kundeklubber. Automatisering af marketingkampagner såsom mails vedr. tidligere køb er også muligt.

En udfordring for danske virksomheder i forbindelse med kassesystemer er behovet for integration med andre systemer og applikationer. Saperas POS-modul imødekommer denne udfordring ved at tilbyde en åben API. Denne API muliggør nem integration med andre systemer og tredjepartsapplikationer, hvilket sikrer en hurtig og problemfri udveksling af data mellem butikkerne eller værkstederne og andre relevante systemer.

Med indførelsen af GDPR (General Data Protection Regulation) er sikkerhed og databeskyttelse blevet afgørende og uundgåelige aspekter i virksomhedens drift. Saperas kassemodul er designet med fokus på sikkerhed og overholder de relevante databeskyttelsesstandarder. Vores løsning sikrer, at personlige oplysninger og transaktionsdata behandles forsvarligt og i overensstemmelse med lovkravene.

Med vores cloud-løsning får du adgang til Sapera POS-systemet når som helst og hvor som helst. Vi præsenterer nu en nyhed: Offline-appen. Den er baseret på Sapera-løsningen, men er en nedskaleret version, der er designet specielt til brug i forbindelse med kasseløsningen. Offline-appen giver dig alle de vigtigste funktioner, du har brug for, når internettet er nede eller strømmen er afbrudt. Den er også nyttig, når du er på farten eller deltager i messer. Nu behøver du ikke bekymre dig om at miste forbindelsen – vores fleksible cloud-løsning giver dig mulighed for at arbejde uden afbrydelser.

MobilePay er et betalingsmiddel de fleste af os har kendskab til, og nu er det muligt at håndtere MobilePay i din butik, helt på højde med andre betalingsmidler – brugervenligt for både dig og kunden. MobilePay er et betalingsmiddel der er kommet for at blive, og derfor er det vigtigt at din kasseløsning kan understøtte dette betalingsmiddel. Du skal blot have en aftale med Mobilepay, og så er du stort set i gang. Vi hjælper dig selvfølgelig hvis du har nogle spørgsmål i den forbindelse. Rent praktisk foregår det ved at vi med dine loginoplysninger kan færdiggøre installationen, og efterfølgende sende dig QR-koder, klar til brug.

Sapera-kassesystemet bliver udviklet og opdateret regelmæssigt, hvilket sikrer, at butikker og værksteder opererer i overensstemmelse med de seneste lovgivningsmæssige krav og betalingsstandarder. Det betyder, at du ved køb af Sapera får et system med ekstremt lang levetid.

Vores system giver dig indblik i de spændende udviklinger, der sker i din virksomhed. Med Saperas POS-system kan du generere kasserapporter og en lang række tilpassede analyser, der hjælper dig med at besvare de vigtigste spørgsmål ift. salg, lagerbeholdninger og performance i forskellige butikker.

Du har også mulighed for at vælge, hvordan dine lagerbeholdninger vises i både fysiske og online butikker. Ønsker du, at lagerbeholdningen i de fysiske butikker altid matcher lagerbeholdningen i webshoppen? Sapera kan nemt håndtere dette ved at opdatere oplysningerne i realtid. Alternativt kan du også vælge, at din webshop altid viser, at der er varer på lager, selvom der måske mangler varer på det aktuelle tidspunkt, når online besøgende surfer i din webshop. På denne måde kan kunden købe varen online, selvom den ikke er på lageret på det pågældende tidspunkt.

Systemet understøtter oprettelse af kundeprofiler, styring af loyalitetsprogrammer, håndtering af gavekort og oprettelse af kundeklubber. Automatisering af marketingkampagner såsom mails vedr. tidligere køb er også muligt.

En udfordring for danske virksomheder i forbindelse med kassesystemer er behovet for integration med andre systemer og applikationer. Saperas POS-modul imødekommer denne udfordring ved at tilbyde en åben API. Denne API muliggør nem integration med andre systemer og tredjepartsapplikationer, hvilket sikrer en hurtig og problemfri udveksling af data mellem butikkerne eller værkstederne og andre relevante systemer.

Kassesystemet er integreret med alle platforme, herunder webshoppen, hvilket sikrer, at salgs-, pris- og lageroplysninger opdateres i realtid på tværs af alle kanaler.

Er Saperas kasseløsning den rette løsning til din butik?

integrationer med Sapera POS-systemet

Nem og sikker integration

Uanset hvilke kanaler og IT-systemer du anvender i din virksomhed, kan Saperas fleksible POS-system nemt integreres og sammenkobles med de andre systemer såsom Business Central og E-conomic. For en endnu mere optimeret løsning anbefaler vi dig at drage fordel af vores andre Sapera-moduler, herunder finans- og kassemodulerne. Ved at implementere disse moduler får du et fuldt integreret system, der effektiviserer arbejdsprocesserne i din butik.

Skræddersyede brancheløsninger med Sapera

Skræddersyede løsninger

Sapera er en løsning, der anbefales af flere brancheforeninger. Vores omfattende erfaring giver os en dybdegående viden om forskellige sektorer og brancher. Selvom vi har udviklet mange standardløsninger til forskellige brancher, er vi dedikerede til at tilpasse systemet til den enkelte butik, så det perfekt matcher dine salgsprocesser og strategier. Derved sikrer vi, at du får den optimale løsning til dine behov.

POS, lagerstyring, webshop, ordremodul til forretninger af alle størrelser

Kassesystemer til butikker og kæder af alle størrelser

Vores løsning er fleksibel og skalerbar, så du køber kun de moduler og micro-services, som din forretning har brug for. Du har altid mulighed for at tilpasse systemet, hvis din virksomhed ekspanderer. Systemet vokser med din butik.

Vi holder dig i hånden under hele processen

Omfattende support udgør en afgørende komponent i vores løsning og differentierer os fra lignende løsninger på det danske marked. Vores supportteam og udviklere hos Cloud Retail Systems har over 30 års brancheerfaring, hvilket gør os til den rigtige partner til at guide og støtte vores kunder.

Vi støtter vores kunder gennem implementering, træning og løbende assistance.

Et sandbox-miljø, der fremmer både oplæring og udforskning af nye muligheder.

Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø. Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.

Bliv inspireret

Kontakt os for en uforpligtende snak, og bliv inspireret af de mange spændende muligheder! På et kaffemøde vil vi præsentere vores spændende portefølje af løsninger og vise, hvordan den sparer værdifuld tid og ressourcer for din forretnings daglige drift.

Kom godt i gang med Sapera

Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!