SAPERA APP-LØSNING

En ideel løsning til udkørende medarbejdere, lageransatte og værkstedsmedarbejdere

Sapera App er en del af vores vision om at digitalisere, automatisere og effektivisere virksomheders IT-systemer, og at gøre administrativt arbejde lettere og hurtigere for medarbejdere, der ikke altid har adgang til en PC til at udføre administrativt arbejde.

Scanning med Sapera App

SAPERA
APP-LØSNING

En ideel løsning til udkørende medarbejdere, lageransatte og værkstedsmedarbejdere

SAPERA App er en del af vores vision om at digitalisere, automatisere og effektivisere virksomheders IT-systemer, og at gøre administrativt arbejde lettere og hurtigere for medarbejdere, der ikke altid har adgang til en PC til at udføre administrativt arbejde.

SAPERA
APP-LØSNING

En ideel løsning til udkørende medarbejdere, lageransatte og værkstedsmedarbejdere

SAPERA App er en del af vores vision om at digitalisere, automatisere og effektivisere virksomheders IT-systemer, og at gøre administrativt arbejde lettere og hurtigere for medarbejdere, der ikke altid har adgang til en PC til at udføre administrativt arbejde.

Digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser med app-løsningen

Download vores app fra Google Play allerede i dag!

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Med Saperas app kan arbejdsprocesser nemt digitaliseres og automatiseres, hvilket gør det lettere for medarbejderne at administrere deres opgaver på farten.

Dit lagersystem opdateres  automatisk, når du foretager ændringer eller dokumentation. Du kan nemt ændre lokation på varen. Samtidig får bogholderen og salgsafdelingen alle nødvendige oplysninger om udført arbejde og solgte produkter, hvilket gør faktureringen nem, hurtig og fejlfri. Det gør også salgsafdelingens arbejde betydeligt nemmere og giver bedre muligheder for at etablere gode kunderelationer.

Scanning af varer, fakturaer og bilag
Scanning med Sapera App

App’en giver mulighed for at scanne varer, hvilket er et fantastisk værktøj for forskellige medarbejderroller. Montører, mekaniker og udkørende medarbejdere kan på denne måde lynhurtigt dokumentere monterede eller solgte produkter. Samtidig er scanning en uundværlig funktion for lageransatte, der øjeblikkeligt kan dokumentere varemodtagelse og få adgang til lagerstatus, priser og andre detaljer om forskellige varer. App’en gør det også let at scanne fakturaer og bilag for hurtig dokumentation af køb og omkostninger i virksomheden.

Registrering af arbejdsoplysninger
Tidsregisrering med Sapera App'en

Alle relevante oplysninger om udført arbejde dokumenteres nemt og hurtigt. Tidsregistrering foregår ved hjælp af en brugervenlig start/stop-funktion, og solgte varer kan enten tastes manuelt eller scannes. Du kan også nemt holde styr på projektets status gennem app’en.

Tidsbesparelse gennem diktering og automatisk udfyldning af oplysninger
Diktering med Sapera App

I stedet for at spilde tid på manuel indtastning kan dine medarbejdere blot diktere og tale ind i deres telefoner, hvorefter felterne med de relevante oplysninger automatisk udfyldes.

Tilføj dokumenter, videoer og billeder for dokumentation
Sapera App og vedhæftelse af billeder og video

Du kan endda tilføje dokumenter, videoer og billeder taget med telefonen for at dokumentere skader og tilføje dem til sagen.

Digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser med app-løsningen

Download vores app fra Google Play allerede i dag! Vores app vil også snart være tilgængelig på App Store.

Download vores app fraGoogle Play allerede i dag! Vores app vil også snart være tilgængelig på App Store. 

Med Saperas app kan arbejdsprocesser nemt digitaliseres og automatiseres, hvilket gør det lettere for medarbejderne at administrere deres opgaver på farten.

Dit lagersystem opdateres  automatisk, når du foretager ændringer eller dokumentation. Du kan nemt ændre lokation på varen. Samtidig får bogholderen og salgsafdelingen alle nødvendige oplysninger om udført arbejde og solgte produkter, hvilket gør faktureringen nem, hurtig og fejlfri. Det gør også salgsafdelingens arbejde betydeligt nemmere og giver bedre muligheder for at etablere gode kunderelationer.

Scanning af varer, fakturaer og bilag
Scanning med Sapera App

App’en giver mulighed for at scanne varer, hvilket er et fantastisk værktøj for forskellige medarbejderroller. Montører, mekaniker og udkørende medarbejdere kan på denne måde lynhurtigt dokumentere monterede eller solgte produkter. Samtidig er scanning en uundværlig funktion for lageransatte, der øjeblikkeligt kan dokumentere varemodtagelse og få adgang til lagerstatus, priser og andre detaljer om forskellige varer. App’en gør det også let at scanne fakturaer og bilag for hurtig dokumentation af køb og omkostninger i virksomheden.

Nem registrering af arbejdsoplysninger
Tidsregisrering med Sapera App'en

Alle relevante oplysninger om udført arbejde dokumenteres nemt og hurtigt. Tidsregistrering foregår ved hjælp af en brugervenlig start/stop-funktion, og solgte varer kan enten tastes manuelt eller scannes. Du kan også nemt holde styr på projektets status gennem app’en.

Tilføj dokumenter, videoer og billeder for dokumentation
Sapera App og vedhæftelse af billeder og video

Du kan endda tilføje dokumenter, videoer og billeder taget med telefonen for at dokumentere skader og tilføje dem til sagen.

Tidsbesparelse gennem diktering og automatisk udfyldning af oplysninger
Diktering med Sapera App

I stedet for at spilde tid på manuel indtastning kan dine medarbejdere blot diktere og tale ind i deres telefoner, hvorefter felterne med de relevante oplysninger automatisk udfyldes.

En smart terminal til indsamling og registrering af data

Dette værktøj gør det muligt  for lagermedarbejdere, produktionsansatte og udekørende teams at digitalisere og optimere deres arbejdsprocesser. Vælg denne smarphone med indbygget scanner for at opnå større effektivitet i din forretning.

Zebra telefon til Sapera App'en

Er Sapera App den rette løsning til din butik?

integrationer med Sapera POS-systemet

Nem og sikker integration

Saperas fleksible app-løsning kan nemt integreres og sammenkobles med de andre Sapera-moduler, herunder lager-, ordre- og kassemodulerne samt webshop- og finans-modulen. Ved at implementere disse moduler får du et fuldt integreret system, der effektiviserer arbejdsprocesserne i din butik.

Skræddersyede brancheløsninger med Sapera

Skræddersyede løsninger

Sapera er en løsning, der anbefales af flere brancheforeninger. Vores omfattende erfaring giver os en dybdegående viden om forskellige sektorer og brancher. Selvom vi har udviklet mange standardløsninger til forskellige brancher, er vi dedikerede til at tilpasse vores system til den enkelte butik, så det perfekt matcher dine arbejdsgange og strategier.

POS, lagerstyring, webshop, ordremodul til forretninger af alle størrelser

Et IT-system til butikker og kæder af alle størrelser

Vores løsning er fleksibel og skalerbar, så du køber kun de moduler og micro-services, som din forretning har brug for. Du har altid mulighed for at tilpasse systemet, hvis din virksomhed ekspanderer. Systemet vokser med din butik.

Vi holder dig i hånden under hele processen

Omfattende support udgør en afgørende komponent i vores løsning og differentierer os fra lignende løsninger på det danske marked. Vores supportteam og udviklere hos Cloud Retail Systems har over 30 års brancheerfaring, hvilket gør os til den rigtige partner til at guide og støtte vores kunder.

Vi støtter vores kunder gennem implementering, træning og løbende assistance.

Et sandbox-miljø, der fremmer både oplæring og udforskning af nye muligheder.

Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø. Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.

Bliv inspireret

Kontakt os for en uforpligtende snak, og bliv inspireret af de mange spændende muligheder! På et kaffemøde vil vi præsentere vores spændende portefølje af løsninger og vise, hvordan den sparer værdifuld tid og ressourcer for din forretnings daglige drift.

Kom godt i gang med Sapera

Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!