Vær på forkant med udviklingen. Se de seneste nyheder og cases her.

App til mobile medarbejdere

Med vores iOS og Android app har du Sapera lige ved hånden. Perfekt hvis du er ude at køre, eller hvis din arbejdsplads generelt ikke er på en kontorplads.

Du får dermed en simplificeret version af Sapera hvor du har alle de vigtigste funktioner, således du uhindret kan koncentrere dig om dit arbejde.

Frustrationen vokser: Butikker kæmper med ineffektive IT-systemer

Hovedopgaven for et ERP-system er at effektivisere dine administrative arbejdsgange, samtidig med at det giver dig indblik i, hvad der fungerer og ikke fungerer, så du kan tage datadrevne beslutninger. Men der er flere og flere butikker og kæder, der oplever, at deres IT-systemer ikke taler sammen. Det fører til manglende overblik, tab af data og problemer med faktureringsprocesser.

lagerstyring med app

Digitalisér dit lager med Sapera App

Digitalisering og automatisering af lagerstyring kan transformere virksomhedens drift ved at optimere processer, minimere fejl og forbedre sporbarhed og kundeservice. I denne artikel vil vi udforske vigtigheden af effektiv lagerstyring og hvordan butikker og kæder på blot få dage kan digitalisere og automatisere deres lagerafdelinger ved hjælp af Sapera Appen.

Digitalisér din servicevirksomhed med Sapera App

Gør arbejdsdagen lettere for både dine servicemedarbejdere og det administrative team. Sapera App er et administrativt værktøj, skræddersyet til montører, mekanikere og udekørende medarbejdere. Denne digitale løsning gør det muligt for dine medarbejdere at dokumentere deres arbejde på farten med automatisk overførsel af data til Sapera ERP-systemet.

Digital Indbakke – Den efterspurgte funktion er nu tilgængelig i Sapera Finans

Den digitale tidsalder og de nye lovændringer har forvandlet vores arbejdsprocesser, og nu har den også transformeret måden, vi håndterer vores regnskab på. Den nye Digitale Indbakke-funktion i Sapera Finans gør automatiseringen af dit regnskab lettere end nogensinde før. Denne smarte funktion giver dig ikke kun bedre overblik, men forenkler også håndteringen af dine regnskabsopgaver.

Case: Ingvard Madsen

“Sapera har forandret vores daglige rutiner og effektiviseret processer på tværs af afdelinger. Vi sparer over 80 arbejdstimer om måneden igennem vores brancheløsning.”

Case: Aagaard Maskiner og Udlejning

Vores standardfunktioner i sapera-brancheløsningen for skov-, have-, park- og maskinbranchen viste sig at være en perfekt løsning for Aagaard Maskiner & Udlejning. sapera rummer alle deres data og tilbyder forbedret indsigt samt muligheder for digitalisering og automatisering – alt dette til en pris, der ikke overstiger omkostningerne ved deres tidligere systemer.

NGO’en Operation Safedrop bruger Sapera

Effektiv lagerstyring og præcise data er altafgørende for at få leveret den rette nødhjælp til de rette, sårbare grupperinger i Ukraine. Få indblik i, hvordan Saperas lagermodul hjælper Operation Safedrop med at levere hurtig og præcis nødhjælp til dem, der har mest brug for den.

Case: Nautisk Udstyr

Digital transformation har sat Nautisk Udstyr i stand til at sejle fremad i en tid med konstant udvikling i omnichannel-detailbranchen. Sapera har været afgørende for at opnå denne succes og bringe kæden sammen i et effektivt og sammenhængende netværk.

Brotorvets cykler

“Vi har brugt Sapera siden december 2020, og vi er rigtig tilfredse med løsningen. Systemet gør vores hverdag meget nemmere.”

Abonnér til vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så du aldrig går glip af en spændende artikel om Sapera.

Kædebutik
Kædebutik