Tøjbranchen
Tøjbranchen
Anerkendt af branchen
Vores brancheløsning til tøjbutikker er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer og dine kunder.
Vores ERP-system omfavner de vigtigste elementer, du har brug for
Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på hele din forretning – både hvad angår dit lager, dine indkøb, dine ordrer og meget andet.
Du kan eksempelvis få indsigt i lønsomheden på forskellige produkter eller brands. En anden funktion er at der er et ordreflow-modul som sikrer at du kan optimere dine arbejdsgange.
Vi har selv udviklet vores system, og varetager derfor også hele ansvaret for den samlede løsning – hos os skal du ikke være mellemmand imellem flere leverandører.
Cases og referencer
Jeg er meget tilfreds med systemet og den gode kundeservice.
“CRS er hurtig til at logge på via Teamviewer hvis der er udfordringer, men de kommer også gerne forbi min butik hvis der er behov for det. Problemerne bliver løst på en hurtig og enkel måde. E-fakturering er rigtig godt, det har virkelig sparet mig for meget tid. Det er nemt at bruge og giver mig et overskueligt overblik.”
Lars Dam Christensen, indehaver
Variantstyring
I Sapera har du mulighed for at tilføje varianter til dine produkter. Dette kunne eksempelvis være forskellige størrelser og farver såsom diverse størrelser og farver af en jakke.
Det, der gør denne funktion virkelig spændende, er muligheden for prisstyring. Du kan styre prisen og definere, hvad forskellige varianter skal koste. Ovenikøbet kan du også sætte minimum- og maksimumpris op på dine varianter. Du kan også inkludere billeder af hver variant for at skabe en mere overskuelig liste af varianter.
Varemodtagelse
Undgå at betale for varer, som du i forbindelse med varemodtagelsen ikke har modtaget.
Eksempel – du har bestilt 1000 stk. jakker, men kun modtaget 700 pga. restance hos leverandøren. Med vores system får du automatisk kun oprettet en købsfaktura på de 700 – og ikke de 1000 stk.
På den måde kan du optimere din likviditet.
Genbestilling af manglende varer
Manglende varer på pluklisten kan være irriterende og tidskrævende. Derfor kan du med Saperas lagermodul nemt genbestille de manglende varer og koble dem på dit arbejdskort. På den måde får du automatisk besked, når varerne er kommet på lager, og hvilket arbejdskort der venter på dem.
Tilpasning til bogholder
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Kundereferencer
Variantstyring
I Sapera har du mulighed for at tilføje varianter til dine produkter. Dette kunne eksempelvis være forskellige størrelser og farver såsom diverse størrelser og farver af en jakke.
Det, der gør denne funktion virkelig spændende, er muligheden for prisstyring. Du kan styre prisen og definere, hvad forskellige varianter skal koste. Du kan til enhver tid overskrive salgsprisen i systemet, hvis varianten skal have en anden pris end de andre varianter. Ovenikøbet kan du også sætte minimum- og maksimumpris op på dine varianter.
Du kan også inkludere billeder af hver variant for at skabe en mere overskuelig liste af varianter.
Genbestilling af manglende varer
Manglende varer på pluklisten kan være irriterende og tidskrævende. Derfor kan du med Saperas lagermodul nemt genbestille de manglende varer og koble dem på dit arbejdskort. På den måde får du automatisk besked, når varerne er kommet på lager, og hvilket arbejdskort der venter på dem.
Tilpasning til bogholder
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Varemodtagelse
Undgå at betale for varer, som du i forbindelse med varemodtagelsen ikke har modtaget.
Eksempel – du har bestilt 1000 stk. jakker, men kun modtaget 700 pga. restance hos leverandøren. Med vores system får du automatisk kun oprettet en købsfaktura på de 700 – og ikke de 1000 stk.
På den måde kan du optimere din likviditet.
WEBSHOP
Oplev de unikke funktioner, der længe har været efterspurgt af tøjbutikker
Vi udvikler omnichannel-webshops til vores kunder. Vores erfarne udviklere står klar til at hjælpe med at opbygge webshops fra bunden.
Men har du allerede en webshop, kan vi også nemt integrere den med Sapera ved hjælp af en åben API. Dette gør det muligt for dig at styre alle data fra et centralt sted og udnytte de mange unikke og efterspurgte funktioner, der ikke findes hos andre webshop-leverandører.
Vare- og prisstyring, lagerstyring, regnskabssystem og webshop samlet ét sted
Med Sapera får du en omnichannel-løsning, hvor vare- og prisstyring, lagerstyring og finans er samlet ét sted med fuld integration til dine kasser og webshop. Det betyder, at du ikke behøver at anvende flere forskellige værktøjer fra diverse leverandører til at administrere dit arbejde og salg af varer.
Beslutninger, du træffer om priser og varianter, samt de indtastede oplysninger og uploadede billeder i Sapera, vil også blive vist på din webshop, hvis du enten bruger Sapera Webshop eller har en integration med Sapera. På denne måde undgår du manuel opdatering af oplysninger, da de samme oplysninger om priser og varianter vises alle steder – både i dine fysiske butikker, hvor kassemedarbejderne har adgang til oplysningerne, og på din webshop, hvor dine kunder får en god brugeroplevelse. Dette gør det lettere for butiksmedarbejderne at finde varerne i butikken. Og kunderne kan se varianterne på en overskuelig måde, når de shopper online, med kombinationer af farver, størrelser og priser samt billeder af hver variant.
En yderligere fordel er, at du kan vælge at vise varer (eller varianter af forskellige varer) i din online butik, selvom de er udsolgt og ikke på lager. Dette giver mulighed for at vise, at varen altid er tilgængelig, selvom den kun ligger på et fjernlager.
Projekter og cases
Vi har udviklet Sapera brancheløsninger og webshops til adskillige tøjbutikker, heriblandt Dressed, der har integreret sin webshop med Sapera via åben API. Virksomheden har oplevet betydelig succes ved at automatisere sine arbejdsprocesser med Sapera, der effektivt håndterer store mængder ordrer og hjælper med at optimere lager-, pris- og produktstyring.
Har du behov for mere inspiration og viden? Så book et uforpligtende møde, hvor vi gerne præsenterer vores omfattende portefølje af skræddersyede omnichannel-brancheløsninger specielt designet til tøjbranchen.
Trin for trin til en skræddersyet omnichannel løsning
Udviklet i Danmark
Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.
Omfattende og alsidig funktionalitet
Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over dit lager (eller lagre), salgshistorik og priser. Se eksempelvis din lønsomhed, varemodtagelse og meget andet.
Vi er anerkendte i branchen
Vi har mange tøjbutikker som kunder – både små som store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os.
Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!
Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.
Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!
Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.