Christian Herretøj Hjørring

Lars Dam Christensen
Firma: Christian Herretøj – Hjørring
Titel: Indehaver
Facebook: Christianherretøj

Udfordringerne

Christian Herretøj – Hjørring var en del af Din Tøjmand, men kæden gik konkurs under Corona nedlukningen, og derfor fik Lars Dam Christensen en oplagt mulighed for at skifte butikssystem. De havde kørt på Din Tøjmands kædeløsning, men denne var efter Lars’ mening for dyr i forhold til hvad den kunne, og desuden heller ikke tidssvarende.

Blandt andre ting var det ikke muligt at få e-fakturering, hvilket var et stort ønske for Lars, så derfor begyndte han at undersøge markedet i starten af 2020.

Der opstod dialog med CRS og efter en gennemgang af løsningen besluttede Lars sig for at skifte system i april 2020.

Løsningen

CRS leverer en POS-løsning til detailhandlen til Christian Herretøj – Hjørring.

Funktionerne der er inkluderet i løsningen tæller:

  • Ekspedition
  • E-fakturering
  • Vareoprettelse
  • Statistikmodul
  • Cloud-baseret løsning
  • Dansk supportafdeling
  • Lagermodul
  • Finansmodul
  • Variantstyring

“Først og fremmest har vi fået en bedre og mere tidssvarende løsning. Det var én af de væsentligste årsager til vi indledte dialog med CRS i april 2020. Derudover har vi faktisk også fået en løsning som er billigere end den vi havde, og så oplever jeg også en bedre kundeservice. CRS er i mine øjne en ”lokal” leverandør, de er hurtige til at logge på via Teamviewer hvis der er udfordringer, men de kommer også gerne forbi min butik hvis der er behov for det. Problemerne bliver løst på en hurtig og enkel måde. E-fakturering er rigtig godt, det har virkelig sparet mig for meget tid. Det er nemt at bruge og giver mig et overskueligt overblik og mine faktureringer. Der er faktisk yderligere muligheder for automatiseringer af indbetalinger, men jeg kan godt lide at have en føling med mine indbetalinger, så dér er jeg ikke nået til endnu. Så er der en ting som statistik, hvor jeg kan trække stort set alle data ud med høj detaljeringsgrad, og det giver mig et godt indblik i hvad jeg har solgt og købt ind osv. Alt i alt er jeg meget tilfreds med systemet og den gode kundeservice.”

Del denne artikel:

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.