//Brancher
Kære butiksejer - Hvorfor skal du bruge sapera?

Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dit lager og dine vogne igennem bedre historik og stamdata.
Udnyt min/max lagerbestilling, og opnå en bedre lønsomhed igennem automatiserede indkøbsmuligheder. Desuden kan du igennem omkostningsstyring på reparationer igennem forkoder opgøre dit timeforbrug og omkostninger på en smart og intuitiv måde – og dernæst styre om det er en garanti-reparation, en forsikringssag eller en “egen-produktion”.
Vi har selv udviklet vores system, og varetager derfor også hele ansvaret for den samlede løsning – hos os skal du ikke være mellemmand imellem flere leverandører.
Samarbejde med Danline
Vi har et tæt samarbejde med Danline som har udviklet et salgs- og værkstedssystem til caravan-branchen.
CRS leverer kassesystem og økonomisystem og i samarbejde med Danline integreres deres salgs- og værkstedssystem.
Dette samarbejde indebærer at vi kan levere branchens bedste løsning.
Du vil sikkert gerne vide noget mere om os?
Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.
Læs mere
//Udvalgte features
Vognstyring
Få de rette informationer eller data koblet på vognen i dit system. På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, og alle de omkostninger du har haft på den.
Få et nemt overblik over informationerne – og brug de data aktivt i din forretning.
//Udvalgte features
Omkostningsstyring
Igennem Forkoder kan du nemt håndtere forskellige omkostningstyper.
Det kunne være en Garantireparation, i forhold til hvem der skal afholde omkostningerne – din butik, dit forsikringsselskab, kunden eller din leverandør.
Det kunne også være en forsikringssag, eller en egen-produktion – altså hvor du har en brugt campingvogn som du påmonterer nye dæk og nyt batteri.
//Udvalgte features
Min & Max lagerbeholdning
På hver vare kan du opsætte en regel for minimumsbeholdning – altså hvornår en vare er ved at løbe tør. På samme måde kan du opsætte en regel for maximumbeholdning – hvornår du har “nok” på lager.
Ud fra disse regler kan du udtrække lister som kan hjælpe dig i forhold til overblik over hvilke varer du skal bestille hjem.
På baggrund af denne opsætning kan du lave automatisk bestilling, således du ved du altid har styr på dine beholdninger.
//Udvalgte features
Salgspristyper
Du har mulighed for at oprette forskellige typer af priser overfor dine kunder, hvis du eksempelvis har storkunder du gerne vil honorere, eller hvis du skelner imellem privat og erhverv.
På den måde kan du have en tre, fire forskellige prisstyper som du bruger i det daglige – og der er ikke tale om kampagnepriser der udløber, men en fast pris overfor eks. A, B eller C kunder – inddelt efter hvor meget de køber ind hos dig, som man også kender det fra byggebranchen.
//Udvalgte features
Lønsomhed
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
//Udvalgte features
Betalingslink - reservér betalingen
Du kan reservere betalingen for en service eller en vare, som automatisk trækkes fra kundens kort – når servicen er udført eller varen er kommet hjem. På den måde undgår du at “brænde inde” med en vare, eller udføre service du ikke får betaling for.
//Udvalgte features
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Bliv kontaktet af os!
Kom godt i gang med sapera og opdag hurtigt, hvor lækkert systemet er med dets mange funktionaliter og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!