Funktioner

Se alle sapera-funktioner

Hvorfor Sapera?

Den nye bogføringslov

Opdag, hvordan Sapera kan hjælpe din forretning med at opfylde de krav, der er fastsat i den nye bogføringslov, der træder i kraft i 2024.

Om os

Sapera

Læs mere omkring Sapera som regnskabssystem samt hvor vores historie starter. Du kan også finde vores kontaktinformationer.

Brancher

Sapera er den bedste brancheløsning!

Se alle brancher

Sapera

Læs mere omkring Sapera som regnskabssystem samt hvor vores historie starter. Du kan også finde vores kontaktinformationer.

Ressourcer

Sapera

Læs mere omkring Sapera som regnskabssystem samt hvor vores historie starter. Du kan også finde vores kontaktinformationer.

LAGERSTYRING

Spar tid og penge med Saperas intelligente lagermodul.

Når det kommer til at drive en succesfuld forretning, er styring af data afgørende. Og det er præcis, hvad vores lagerstyringssystem leverer.

lagerstyring ikon

Lagerstyring

Spar tid og penge med Saperas intelligente lagermodul

Når det kommer til at drive en succesfuld forretning, er styring af data afgørende. Og det er præcis, hvad vores lagerstyringssystem leverer.

lagerstyring ikon

Lagerstyring

Spar tid og penge med Saperas intelligente lagermodul

Når det kommer til at drive en succesfuld forretning, er styring af data afgørende. Og det er præcis, hvad vores lagerstyringssystem leverer.

 
lagerstyring ikon

Effektivisering af dit lager og logistik

Saperas lagermodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Bedre styring af varebeholdninger

Dårlig lagerstyring kan føre til tab af varer, forkerte ordrer og langsom behandling af kundeserviceanmodninger. Saperas lagermodul giver dig fuldt overblik over dit lager og hjælper dig med at undgå udfordringer med lagerstyring.

Automatisering

Hvis lagerprocesserne ikke er automatiseret, kan det føre til langsommere behandlingstider, fejl og unødvendige omkostninger. Med Saperas smarte automatiseringsfunktioner får du mulighed for at optimere arbejdsflowet, eliminere behovet for manuelt papirarbejde, spare mandetimer og minimere risikoen for fejl.

Bedre kundeservice

Lagerafdelinger skal sikre, at varer sendes hurtigt og pålideligt for at imødekomme kundebehovene. Dårlig kundeservice kan føre til mistede kunder og dårligt ry. Ved at have en øget og mere præcis overblik kan lagermedarbejderne hurtigere reagere på eventuelle mangler og sikre, at varerne sendes ud i rette tid. Dette bidrager til at forbedre leveringstiderne og imødekomme kundernes forventninger.

Nem og sikker integration med andre moduler

Integrering af lagerstyringssystemer med andre systemer som ERP og CRM er vigtigt for at sikre smidig drift og dataintegritet. Vi anbefaler, at du også drager fordel af vores andre Sapera-moduler, såsom finans-, ordre-, app- og kassemodulet samt webshop, så du får et fuldt integreret system og optimerede arbejdsprocesser i din butik.

Udforsk de spændende funktioner og muligheder i lagerstyringssystemet

Vores smarte lagermodul hjælper dig med at få overblik, samtidig med at det sparer mandetimer.

Effektivisering af dit lager og logistik

Saperas lagermodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Bedre styring af varebeholdninger

Dårlig lagerstyring kan føre til tab af varer, forkerte ordrer og langsom behandling af kundeserviceanmodninger. Saperas lagermodul giver dig fuldt overblik over dit lager og hjælper dig med at undgå udfordringer med lagerstyring.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Automatisering med lagerstyringsværktøjet

Hvis lagerprocesserne ikke er automatiseret, kan det føre til langsommere behandlingstider, fejl og unødvendige omkostninger. Med Saperas smarte automatiseringsfunktioner får du mulighed for at optimere arbejdsflowet, eliminere behovet for manuelt papirarbejde, spare mandetimer og minimere risikoen for fejl.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Bedre kundeservice

Lagerafdelinger skal sikre, at varer sendes hurtigt og pålideligt for at imødekomme kundebehovene. Dårlig kundeservice kan føre til mistede kunder og dårligt ry. Ved at have en øget og mere præcis overblik kan lagermedarbejderne hurtigere reagere på eventuelle mangler og sikre, at varerne sendes ud i rette tid. Dette bidrager til at forbedre leveringstiderne og imødekomme kundernes forventninger.

Nem og sikker integration med andre moduler

Integrering af lagerstyringssystemer med andre systemer som ERP og CRM er vigtigt for at sikre smidig drift og dataintegritet. Vi anbefaler, at du også drager fordel af vores andre Sapera-moduler, såsom finans-, ordre-, app- og kassemodulet samt webshop, så du får et fuldt integreret system og optimerede arbejdsprocesser i din butik.

Udforsk de spændende funktioner og muligheder

Vores smarte lagermodul hjælper dig med at få overblik, samtidig med at det sparer mandetimer.

Effektivisering af dit lager og logistik

Trin for trin til en skræddersyet

omni-channel løsning

Saperas lagermodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Bedre styring af varebeholdninger

Dårlig lagerstyring kan føre til tab af varer, forkerte ordrer og langsom behandling af kundeserviceanmodninger. Saperas lagermodul giver dig fuldt overblik over dit lager og hjælper dig med at undgå udfordringer med lagerstyring.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Automatisering

Hvis lagerprocesserne ikke er automatiseret, kan det føre til langsommere behandlingstider, fejl og unødvendige omkostninger. Med Saperas smarte automatiseringsfunktioner får du mulighed for at optimere arbejdsflowet, eliminere behovet for manuelt papirarbejde, spare mandetimer og minimere risikoen for fejl.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Bedre kundeservice

Lagerafdelinger skal sikre, at varer sendes hurtigt og pålideligt for at imødekomme kundebehovene. Dårlig kundeservice kan føre til mistede kunder og dårligt ry. Ved at have en øget og mere præcis overblik kan lagermedarbejderne hurtigere reagere på eventuelle mangler og sikre, at varerne sendes ud i rette tid. Dette bidrager til at forbedre leveringstiderne og imødekomme kundernes forventninger.

Nem og sikker integration med andre moduler

Integrering af lagerstyringssystemer med andre systemer som ERP og CRM er vigtigt for at sikre smidig drift og dataintegritet. Vi anbefaler, at du også drager fordel af vores andre Sapera-moduler, såsom finans-, ordre-, app- og kassemodulet samt webshop, så du får et fuldt integreret system og optimerede arbejdsprocesser i din butik.

Effektivisér din lagerstyring med Min & Max lagermodul

lagerstyrings min og max funktion

Hold styr på din lagerbeholdning med Saperas avancerede Min & Max lagermodul. Med dette modul kan du opsætte regler for minimums- og maksimumbeholdninger på hver enkelt vare, så du altid har overblik over dine varer og undgår at løbe tør.

Genbestil nemt manglende varer, og få automatisk besked, når de er på lager
genbestilling af manglende varer - lagerstyring og ordrestyring

Manglende varer på arbejdskort kan være irriterende og tidskrævende. Derfor kan du med Saperas lagermodul nemt genbestille de manglende varer og koble dem på dit arbejdskort. På den måde får du automatisk besked, når varerne er kommet på lager, og hvilket arbejdskort der venter på dem.

Udforsk de spændende funktioner og muligheder

Vores smarte lagermodul hjælper dig med at få overblik, samtidig med at det sparer mandetimer.

Effektivisér din lagerstyring med Min & Max lagermodul

lagerstyrings min og max funktion

Hold styr på din lagerbeholdning med Saperas avancerede Min & Max lagermodul. Med dette modul kan du opsætte regler for minimums- og maksimumbeholdninger på hver enkelt vare, så du altid har overblik over dine varer og undgår at løbe tør.

Genbestil nemt manglende varer, og få automatisk besked, når de er på lager
genbestilling af manglende varer - lagerstyring og ordrestyring

Manglende varer på arbejdskort kan være irriterende og tidskrævende. Derfor kan du med Saperas lagermodul nemt genbestille de manglende varer og koble dem på dit arbejdskort. På den måde får du automatisk besked, når varerne er kommet på lager, og hvilket arbejdskort der venter på dem.

Spændende funktioner til kædebutikker

Udover de ovennævnte funktioner har vi også udviklet en række funktioner, der er målrettet kædebutikker. Disse funktioner er designet til at optimere samarbejdet på tværs af afdelinger og lokationer. Tag et kig på de mange muligheder.

Er Sapera den rette lagerstyringsværktøj til din butik?

integrationer med Sapera POS-systemet

Nem og sikker integration

Saperas fleksible lagermodul kan nemt integreres og sammenkobles med de andre Sapera-moduler, herunder finans-, ordre- og kassemodulerne samt webshop og app-modulen. Ved at implementere disse moduler får du et fuldt integreret system, der effektiviserer arbejdsprocesserne i din butik.

Skræddersyede brancheløsninger med Sapera

Skræddersyede løsninger

Sapera er en løsning, der anbefales af flere brancheforeninger. Vores omfattende erfaring giver os en dybdegående viden om forskellige sektorer og brancher. Selvom vi har udviklet mange standardløsninger til forskellige brancher, er vi dedikerede til at tilpasse vores system til den enkelte butik, så det perfekt matcher dine arbejdsgange og strategier.

POS, lagerstyring, webshop, ordremodul til forretninger af alle størrelser

Et IT-system til butikker og kæder af alle størrelser

Vores løsning er fleksibel og skalerbar, så du køber kun de moduler og micro-services, som din forretning har brug for. Du har altid mulighed for at tilpasse systemet, hvis din virksomhed ekspanderer. Systemet vokser med din butik.

Vi holder dig i hånden under hele processen

Omfattende support udgør en afgørende komponent i vores løsning og differentierer os fra lignende løsninger på det danske marked. Vores supportteam og udviklere hos Cloud Retail Systems har over 30 års brancheerfaring, hvilket gør os til den rigtige partner til at guide og støtte vores kunder.

Vi støtter vores kunder gennem implementering, træning og løbende assistance.

Et sandbox-miljø, der fremmer både oplæring og udforskning af nye muligheder.

Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø. Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.

Bliv inspireret

Kontakt os for en uforpligtende snak, og bliv inspireret af de mange spændende muligheder! På et kaffemøde vil vi præsentere vores spændende portefølje af løsninger og vise, hvordan den sparer værdifuld tid og ressourcer for din forretnings daglige drift.

Kom godt i gang med lagerstyring i Sapera

Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!