Funktioner

Se alle sapera-funktioner

Hvorfor Sapera?

Den nye bogføringslov

Opdag, hvordan Sapera kan hjælpe din forretning med at opfylde de krav, der er fastsat i den nye bogføringslov, der træder i kraft i 2024.

Om os

Sapera

Læs mere omkring Sapera som regnskabssystem samt hvor vores historie starter. Du kan også finde vores kontaktinformationer.

Brancher

Sapera er den bedste brancheløsning!

Se alle brancher

Sapera

Læs mere omkring Sapera som regnskabssystem samt hvor vores historie starter. Du kan også finde vores kontaktinformationer.

Ressourcer

Sapera

Læs mere omkring Sapera som regnskabssystem samt hvor vores historie starter. Du kan også finde vores kontaktinformationer.

FINANSMODUL

Få styr på din forretnings økonomi og likviditet

Vores finansmodul er designet til at lette byrden af manuelle bogføringsprocesser.

I december 2023 har Sapera  modtaget sin officielle godkendelse af Erhvervsstyrelsen. Vi er på Erhvervsstyrelsens liste over godkendte bogføringssystemer, og vores registreringsnummer er: fob734912.

Vores dedikation til digitalisering, automatisering og IT-sikkerhed har ikke kun sikret overholdelse af kravene, men har også forvandlet Sapera til et endnu mere intuitivt og brugervenligt værktøj.

Læs mere her.

Finansmodul

Få styr på din forretnings økonomi og likviditet

Vores finansmodul er designet til at lette byrden af manuelle bogføringsprocesser.

I december 2023 har Sapera  modtaget sin officielle godkendelse af Erhvervsstyrelsen. Vi er på Erhvervsstyrelsens liste over godkendte bogføringssystemer, og vores registreringsnummer er: fob734912.

Vores dedikation til digitalisering, automatisering og IT-sikkerhed har ikke kun sikret overholdelse af kravene, men har også forvandlet Sapera til et endnu mere intuitivt og brugervenligt værktøj.

Læs mere her.

Finansmodul

Få styr på din forretnings økonomi og likviditet

Vores finansmodul er designet til at lette byrden af manuelle bogføringsprocesser.

I december 2023 har Sapera  modtaget sin officielle godkendelse af Erhvervsstyrelsen. Vi er på Erhvervsstyrelsens liste over godkendte bogføringssystemer, og vores registreringsnummer er: fob734912.

Vores dedikation til digitalisering, automatisering og IT-sikkerhed har ikke kun sikret overholdelse af kravene, men har også forvandlet Sapera til et endnu mere intuitivt og brugervenligt værktøj.

Læs mere her.

 

Effektivisering af din økonomiafdeling

Saperas finansmodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Slip for papirarbejdet

Bogføring kan være en tidskrævende proces; især hvis virksomheden stadig bruger manuelle metoder og papirbaserede systemer. Saperas finansmodul gør bogføringen nemmere og hurtigere ved at automatisere og digitalisere hele processen.

Bedre overblik

Uden et effektivt bogføringssystem kan det være svært at få et overblik over virksomhedens økonomiske situation og præstation. Saperas finansmodul åbner op for en verden af muligheder, når det kommer til at få et omfattende overblik over virksomhedens økonomiske situation og præstationer. Brugere kan generere rapporter, der præsenterer nøjagtige og opdaterede oplysninger om indtægter, udgifter, likviditet og meget mere. Disse rapporter giver virksomhedsledere og interessenter et dybtgående indblik i økonomien og muliggør informerede beslutninger og strategisk planlægning.

Minimering af fejl og mangler

Manuelle metoder øger risikoen for fejl og mangler, hvilket kan føre til unødvendige udgifter, forsinkelser og andre problemer. Saperas finansmodul er designet med indbygget automatisering, hvilket markant reducerer risikoen for fejl og mangler under bogføringsopgaver. Automatisk fremsendelse og modtagelse af e-fakturaer, afstemning af virksomhedernes bogføring med deres bankkonto og implementering af SKATs moms-indberetning er kun nogle af de mange automatiseringsfunktioner i systemet, der vil øge effektiviteten og minimere fejl i bogføringsprocessen.

Sikkerhed og fortrolighed

Bogholderi kræver følsomme oplysninger om virksomhedens økonomi og økonomiske transaktioner, og det er vigtigt at sikre, at disse oplysninger er beskyttet og opbevaret fortroligt. SAPERAs digitale bogføringssystem har et højt niveau af IT-sikkerhed med alle de passende tekniske og organisatoriske IT-sikkerhedsforanstaltninger, og samtidig opfylder systemet krav om risikovurdering og krav til sikker opbevaring. Som en del af MB Gruppen har vi et tæt samarbejde med moderselskabet, MB Solutions A/S, der bl.a. specialiserer sig i IT-sikkerhed og anvender de mest sikre og avancerede teknologier ifm. cloud-computing og cyber security.

Udforsk de spændende funktioner og muligheder

Vores intelligente finansmodul er designet til at lette byrden af manuelle bogføringsprocesser.

Effektivisering af din økonomi-afdeling

Saperas finansmodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Slip for papirarbejdet

Bogføring kan være en tidskrævende proces; især hvis virksomheden stadig bruger manuelle metoder og papirbaserede systemer. Saperas finansmodul gør bogføringen nemmere og hurtigere ved at automatisere og digitalisere hele processen.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Bedre overblik

Uden et effektivt bogføringssystem kan det være svært at få et overblik over virksomhedens økonomiske situation og præstation. Saperas finansmodul åbner op for en verden af muligheder, når det kommer til at få et omfattende overblik over virksomhedens økonomiske situation og præstationer. Brugere kan generere rapporter, der præsenterer nøjagtige og opdaterede oplysninger om indtægter, udgifter, likviditet og meget mere. Disse rapporter giver virksomhedsledere og interessenter et dybtgående indblik i økonomien og muliggør informerede beslutninger og strategisk planlægning.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Minimering af fejl og mangler

Manuelle metoder øger risikoen for fejl og mangler, hvilket kan føre til unødvendige udgifter, forsinkelser og andre problemer. Saperas finansmodul er designet med indbygget automatisering, hvilket markant reducerer risikoen for fejl og mangler under bogføringsopgaver. Automatisk fremsendelse og modtagelse af e-fakturaer, afstemning af virksomhedernes bogføring med deres bankkonto og implementering af SKATs moms-indberetning er kun nogle af de mange automatiseringsfunktioner i systemet, der vil øge effektiviteten og minimere fejl i bogføringsprocessen.

Sikkerhed og fortrolighed

Bogholderi kræver følsomme oplysninger om virksomhedens økonomi og økonomiske transaktioner, og det er vigtigt at sikre, at disse oplysninger er beskyttet og opbevaret fortroligt. SAPERAs digitale bogføringssystem har et højt niveau af IT-sikkerhed med alle de passende tekniske og organisatoriske IT-sikkerhedsforanstaltninger, og samtidig opfylder systemet krav om risikovurdering og krav til sikker opbevaring. Som en del af MB Gruppen har vi et tæt samarbejde med moderselskabet, MB Solutions A/S, der bl.a. specialiserer sig i IT-sikkerhed og anvender de mest sikre og avancerede teknologier ifm. cloud-computing og cyber security.

Udforsk de spændende funktioner og muligheder

Vores intelligente finansmodul er designet til at lette byrden af manuelle bogføringsprocesser.

Effektivisering af din økonomi-afdeling

Trin for trin til en skræddersyet

omni-channel løsning

Saperas finansmodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.

Slip for papirarbejdet

Bogføring kan være en tidskrævende proces; især hvis virksomheden stadig bruger manuelle metoder og papirbaserede systemer. Saperas finansmodul gør bogføringen nemmere og hurtigere ved at automatisere og digitalisere hele processen.

lightbulb oplæring

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

Bedre overblik

Uden et effektivt bogføringssystem kan det være svært at få et overblik over virksomhedens økonomiske situation og præstation. Saperas finansmodul åbner op for en verden af muligheder, når det kommer til at få et omfattende overblik over virksomhedens økonomiske situation og præstationer. Brugere kan generere rapporter, der præsenterer nøjagtige og opdaterede oplysninger om indtægter, udgifter, likviditet og meget mere. Disse rapporter giver virksomhedsledere og interessenter et dybtgående indblik i økonomien og muliggør informerede beslutninger og strategisk planlægning.

headphone support koncept streg

Gratis support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Minimering af fejl og mangler

Manuelle metoder øger risikoen for fejl og mangler, hvilket kan føre til unødvendige udgifter, forsinkelser og andre problemer. Saperas finansmodul er designet med indbygget automatisering, hvilket markant reducerer risikoen for fejl og mangler under bogføringsopgaver. Automatisk fremsendelse og modtagelse af e-fakturaer, afstemning af virksomhedernes bogføring med deres bankkonto og implementering af SKATs moms-indberetning er kun nogle af de mange automatiseringsfunktioner i systemet, der vil øge effektiviteten og minimere fejl i bogføringsprocessen.

Sikkerhed og fortrolighed

Bogholderi kræver følsomme oplysninger om virksomhedens økonomi og økonomiske transaktioner, og det er vigtigt at sikre, at disse oplysninger er beskyttet og opbevaret fortroligt. SAPERAs digitale bogføringssystem har et højt niveau af IT-sikkerhed med alle de passende tekniske og organisatoriske IT-sikkerhedsforanstaltninger, og samtidig opfylder systemet krav om risikovurdering og krav til sikker opbevaring. Som en del af MB Gruppen har vi et tæt samarbejde med moderselskabet, MB Solutions A/S, der bl.a. specialiserer sig i IT-sikkerhed og anvender de mest sikre og avancerede teknologier ifm. cloud-computing og cyber security.

Tilpas finansmodulet til din bogholder
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Vi ved, at ingen bogholdere er ens, og derfor har vi gjort det muligt at tilpasse vores finansmodul til din bogholders præferencer. Med vores fleksibel løsning kan vi opstille rækkefølgen, arbejdsgangene og visningerne, så det passer perfekt til din bogholders behov.

Undgå at miste penge med hjælp af et betalingslink

Med Saperas betalingslink kan du nemt reservere betalingen til en service eller en vare, så du ikke brænder inde med en vare eller udfører en service uden at få betaling. Betalingen trækkes automatisk fra kundens kort, når servicen er udført eller varen er modtaget, så du undgår at miste penge.

Optimér din likviditet med Saperas varemodtagelsesfunktion
varemodtagelse

Med vores finansmodul kan du optimere din likviditet ved at undgå at betale for varer, som du ikke har modtaget. Vores system registrerer automatisk, hvor mange varer du har modtaget, og opretter kun en købsfaktura på det faktiske antal. På den måde kan du undgå at binde unødvendige penge i varer, du ikke har modtaget.

Få styr på din lønsomhed med benchmarkingfunktionen
benchmarking

Med vores benchmarkingfunktion kan du nemt få overblik over din virksomheds lønsomhed. Du kan sammenligne på tværs af forskellige butikker, leverandører, varer og kundegrupper og få vigtige detaljer om din lønsomhed. På den måde kan du optimere din forretning og træffe de rigtige beslutninger for at øge din indtjening.

Udforsk de spændende funktioner og muligheder

Vores intelligente finansmodul er designet til at lette byrden af manuelle bogføringsprocesser.

Tilpas finansmodulet til din bogholder
Ordrestyring med skræddersyede arbejdskort

Vi ved, at ingen bogholdere er ens, og derfor har vi gjort det muligt at tilpasse vores finansmodul til din bogholders præferencer. Med vores fleksibel løsning kan vi opstille rækkefølgen, arbejdsgangene og visningerne, så det passer perfekt til din bogholders behov.

Undgå at miste penge med hjælp af et betalingslink

Med Saperas betalingslink kan du nemt reservere betalingen til en service eller en vare, så du ikke brænder inde med en vare eller udfører en service uden at få betaling. Betalingen trækkes automatisk fra kundens kort, når servicen er udført eller varen er modtaget, så du undgår at miste penge.

Optimér din likviditet med Saperas varemodtagelses-funktion

Med vores finansmodul kan du optimere din likviditet ved at undgå at betale for varer, som du ikke har modtaget. Vores system registrerer automatisk, hvor mange varer du har modtaget, og opretter kun en købsfaktura på det faktiske antal. På den måde kan du undgå at binde unødvendige penge i varer, du ikke har modtaget.

Få styr på din lønsomhed med benchmarking-funktionen

Med vores benchmarkingfunktion kan du nemt få overblik over din virksomheds lønsomhed. Du kan sammenligne på tværs af forskellige butikker, leverandører, varer og kundegrupper og få vigtige detaljer om din lønsomhed. På den måde kan du optimere din forretning og træffe de rigtige beslutninger for at øge din indtjening.

Overblik over fordele og muligheder

  • Nem og hurtig bogføring med direkte overførsel fra kassemodulet
  • Fuldstændig individuel opsætning af posteringskladder
  • Reserverede betalinger for en service eller en vare for at undgå tab
  • Generering af købsfakturaer i forbindelse med varemodtagelse
  • Optimering af likviditet og økonomi
  • Sammenligning af lønsomhed på tværs af butikker og benchmarks
  • Opsplitning af lønsomhed på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
  • Offentligt godkendt digitalt bogføringssystem
  • Nem og hurtig bogføring med direkte overførsel fra kassemodulet

 

  • Fuldstændig individuel opsætning af posteringskladder

 

  • Reserverede betalinger for en service eller en vare for at undgå tab

 

  • Generering af købsfakturaer i forbindelse med varemodtagelse

 

  • Optimering af likviditet og økonomi

 

  • Sammenligning af lønsomhed på tværs af butikker og benchmarks

 

  • Opsplitning af lønsomhed på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

 

  • Offentligt godkendt digitalt bogføringssystem

Er Sapera den rette løsning til din butik?

integrationer med Sapera POS-systemet

Nem og sikker integration

Saperas fleksible finansmodul kan nemt integreres og sammenkobles med de andre Sapera-moduler, herunder lager-, ordre- og kassemodulerne samt webshop-modulen. Ved at implementere disse moduler får du et fuldt integreret system, der effektiviserer arbejdsprocesserne i din butik.

Skræddersyede brancheløsninger med Sapera

Skræddersyede løsninger

Sapera er en løsning, der anbefales af flere brancheforeninger. Vores omfattende erfaring giver os en dybdegående viden om forskellige sektorer og brancher. Selvom vi har udviklet mange standardløsninger til forskellige brancher, er vi dedikerede til at tilpasse vores system til den enkelte butik, så det perfekt matcher dine arbejdsgange og strategier.

POS, lagerstyring, webshop, ordremodul til forretninger af alle størrelser

Et IT-system til butikker og kæder af alle størrelser

Vores løsning er fleksibel og skalerbar, så du køber kun de moduler og micro-services, som din forretning har brug for. Du har altid mulighed for at tilpasse systemet, hvis din virksomhed ekspanderer. Systemet vokser med din butik.

Vi holder dig i hånden under hele processen

Omfattende support udgør en afgørende komponent i vores løsning og differentierer os fra lignende løsninger på det danske marked. Vores supportteam og udviklere har over 30 års brancheerfaring, hvilket gør os til den rigtige partner til at guide og støtte vores kunder.

Vi støtter vores kunder gennem implementering, træning og løbende assistance.

Et sandbox-miljø, der fremmer både oplæring og udforskning af nye muligheder.

Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø. Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.

Bliv inspireret

Kontakt os for en uforpligtende snak, og bliv inspireret af de mange spændende muligheder! På et kaffemøde vil vi præsentere vores spændende portefølje af løsninger og vise, hvordan den sparer værdifuld tid og ressourcer for din forretnings daglige drift.

Kom godt i gang med Sapera

Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!