//Brancher
Kære bådhandler - Hvorfor skal du bruge sapera?
Vores brancheløsning til bådhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.

Anerkendt i branchen
Vi har mange bådhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Nautisk Udstyr.
Vores løsning omfavner de vigtigste elementer du skal bruge for at kunne yde en god service overfor dine kunder, og de kan til hver en tid tilpasses således din virksomhed understøttes – både nu og i fremtiden.
Som kunde hos os giver vi dig nye muligheder for at holde styr på din forretning – dine salgsordrer, dine kunder og dit lager.
Du vil sikkert gerne vide noget mere om os?
Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.
//Udvalgte features
Historik på både - stelnummer
Få de rette informationer eller data koblet på båden i dit system. På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Få et nemt overblik over informationerne – og brug de data aktivt i din forretning.
//Udvalgte features
Arbejdskort
Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl.
For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.
Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
//Udvalgte features
Tilpas dit finanssystem til din bogholder
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
//Udvalgte features
Automatisk kundekommunikation
Når du har solgt en båd kan du opsætte et kommunikationsflow.
Kundetilfredshed
Det kunne starte med at du 5 dage efter salget, sender en sms til kunden og spørger om vedkommende har været tilfreds med købet.
Serviceindkaldelser
En anden form kunne være “Eftersyn”. Her kan du efter eksempelvis 6 måneder sende en sms til kunden om at det er tid til eftersyn.
Nyheds-SMS
Du kan udsende en SMS-kampagne til alle dine kunder på én gang – eks. ved fødselsdagstilbud, Black Friday – kun fantasien sætter grænser.
//Udvalgte features
Lønsomhed
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
//Udvalgte features
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Lad os kontakte dig!
Kom godt i gang med sapera og opdag hurtigt, hvor lækkert systemet er med dets mange funktionaliter og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!